მოსწავლეები მოიძიებენ ინფორმაციებს ზაგადად ასტროლოგიისა და ასტროლოგიური ნიშნების შესახებ და აკეთებენ მოკლე მიმოხილვას იგლისურ ენაზე;
მეშვიდე კლასი;
პროექტის ხანგრძლივობა:1 კვირა
პროექტის განხორციელებისათვის იქმნება საგნობრივი ჯგუფები:ქართული, ინგლისური,საბუნებისმეტყველო საგნები.თითოეული ჯგუფი მასწავლებლის დახმარებითა და მითითებებით იწყებს კვლევას ზოდიაქოს ნიშნებზე-ზოგადად ასტროლოგიაზე,რაც შორეულ წარსულში იღებს სათავეს. განსაკუთრებულ მნიშვნელობას კი ანიჭებს ციურ სხეულებს. იწიდან გამომდინარე, რომ მზე თორმეტ თანავარსვლავედზე-ზოდიაქოზე მოძრაობის დროს გამოკვეთს პიროვნების ინდივიდუალურ თვისებებს მოსწავლეთა თითოეული ჯგუფი იკვლევს ცალკეული მნათობის ზემოქმედებით გამოწვეულ პროცესებს. მოიძიებენ აღმოსავლურ და დასავლურ ჰოროსკოპებს ინტერნეტითა თუ სახელმძღვანელოებით, გაუზიარებენ ერთმანეთს და შეაჯერებენ მოპოვებულ ინფორმაციებს. დაკვირვებით შეფასება რეალურ საშუალებას აძლევს ყველას წარმოდგენა იქონიონ საკუთარ თავზე. ეს კი დაეხმარებათ კონფლიქტებს აარიდონ თავი და ფსიქოლოგიურად გაიმარტივონ ყოფა.ჯგუფები თანამშრომლობენ მათთვის მნიშვნელოვანი საგნების მასწავლებლებთან.ექსპერტების სახით ისინი აფასებენ პროექტის განხორციელებასა და მიღწეულ შედეგებს.მასწავლებელი უხსნის მოსწავლეებს ვის რა ფუნქცია აქვს, სვამენ კიტხვებს, აზუსტებენ დეტალებს. მსვლელობის შესახებაც ანგარიშს აბარებენ მასწავლებელს.
შესაძლო აქტივობები:ინფორმაციების მოძიება ინტერნეტით,ანალიზი,შემდგომ პრეზენტაცია;
მოსალოდნელი შედეგები:მოსწავლე ქმნის საკუათარ ფსიქოლოგიურ პორტრეტს უცხო ენაზე;
სამუშაო ენა:ინგლისური;
საგნობრივი კავშირი საბუნებისმეტყველო საგნებთან;
ფასილიტატორი:მადონა გოგუა
ელ-ფოსტა:mgmadonagogua@gmail.com
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment